Om föreningen

Brf Packisen

Bostadsrässföreningen bildades 1982 och Fastighetsbeteckningen är Pokalen 3. Organisationsnumret är 716417-8902.

Antal lägenheter

Föreningen består av 24 lägenheter med total lägenhetsarea om 1 155 kvadratmeter.

TV och bredband

Kabel-tv levereras till alla lägenheter av ComHem. Kostnaden för detta tas ut via en obligatorisk extra avgift på kvartalsfakturan.

Föreningen har även ett gruppavtal för bredband med ComHem som gäller alla hushåll i föreningen. På detta sätt har vi fått förmånliga villkor och sänker kostnaderna för bredband i huset. Avgiften för bredbandet läggs till kvartalsavgiften till föreningen, och betalas via den vanliga avgiftsavin.

Värme, vatten och el

Fastigheten värms med fjärrvärme. Vatten ingår i avgiften och varje lägenhet har egen elmätare.